poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Ввійшовши на поріг Університету я була в захваті  настільки він сучасний великий які тут привітні люди завжди охочі тобі помогти.
Всіх першокурсників запросили до великої аудиторії і надали нам дуже багато інформації якa потрібна до навчання  J потім розприділили по групах, нам роздали студеньскі квитки і книжечки орєнтири тобто там було вказано де знаходяться всі корпуси університету, столова студeнська, клуби ;) які є організації студенські та багато іншого.
Коли я приїхала до гуртожитку мені надали кімнату на три особи тобто зі мною мало жити ще дві дівчини, але вони не приїхали, бо навчання розпочиналось за тиждень і з початку я жила сама. Мені дуже подобалась моя кімната. В ній  є всі зручності які потрібно: інтернет, холодильник, меблі, душ і т.д.

Цей перший тиждень коли я була сама в гуртожитку, був дуже важким для мене, ще не всі приїхали і я не мала ні знайомих ні друзів. Я мала боязкість до того як мене сприймуть чи зможу розмовляти, ще не освоєлась і дуже сумувала за домом адже це мій перший такий виїзд тим більше так далеко від дому. Для мене це був можна сказати трішки такий  стрес, бо я була на повній самоті в іншій країні і ще не перейшла цей мовний бар’єр. Але не могла все кинути і я старалась бути витривалою все ж таки моя мрія помаленько здійснювалась.
        
Незадовго приїхали дівчата ми познайомились, мене дуже добре тут сприйняли вони мені помагали у всьому я з ними вдосконалила мову тому що мусила з ними розмовляти на польській мові і в мене не було іншого виходу. Розпочалось навчання, по маленьку я все білше  і білше могла порозумітись. Тут в Польщі дуже тепло сприймають студентів з-за границі, нас підтримують і стараються війти в наше положення. Спитаєтесь: „Чи було важко ?’’ я Вам дам відповідь:  так початки є завжди важкі але як кажуть якщо дуже хочеш то все вийде.  Тим більше не треба боятись що якось не правильно скажеш, зробиш помилку- ти тільки вчишся і в тебе все вийде ;)

Розкажу вам трішки, про студентське життя, напевно Ви чули що студеньське життя це найкращі роки ;)
Оскільки я живу в гуртожитку то є багато студентів які теж є з різних країн тому дуже цікаво познайомитись з іншими порозмовляти пізнати якісь цікаві речі напиклад культуру їхню я досить багато дізналась для себе при спілкуванні з ними.
         Для того щоб ми інтегрувались були організовані різноманітні вечірки і так я познайомилась з багатьма моїми теперішніми друзями J

Хочу  з Вами поділитись як я і всі першокурсники  були посв’ячені в студенти, ця вечірка відбувається кожного року ;)  проводять старшокурсники в гуртожитку а продовжується в клубі студеньському ;) організована вечірка для студентів тілки нашого університету. Тема вечірки була роки 80 це означало шо всі мали бути переодягнені в різні костюми. а ще були організовані різні конкурси для студентів першого курсу ну і ясна річ не обійшлось без призів за найкращий котюм і участь в конкурсах. Мені дуже сподобалось було весело ;)

Так ми виглядали вже в костюмах :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz