poniedziałek, 12 marca 2012

Всім ПРИВІТИК :)

Хочу поділитись з вами частинкою свого життя пов'язаного з  Польщою :)

А почалось все саме так:
Зі самого малку мріяла навчатись у Польщі, в зв’язку з тим що моя родина має коріння польске. Коли я закінчила Аграрний Коледж в місті Стрию я вирішила настав час на здіснення моєї мрії незалежно яким способом. В цьому мені в деякій мірі помогло Товариство Польскої Культури, але спочатку чекали мене невеличкі випробування з документами. Коли я дістала візу і карту поляка це була тільки перша сходинка до здійснення мрії. Тепер я мусила вирішити який універстет і в якому місті. Був дуже великий вибір, але я зупинила свій вибір на Університеті Економічному в Катовіцах - це сучасна вища школа економічна. Вибрала її за те що є дуже величезний вибір спецяльностей, можливостей вивчeння різноманітних мов світу і ще дуже багато пропозицій для студента, такі як степендія, пропозиця практик за кордоном та ще багато різного.
Зареєструвавшись на інтернетовій сторінці абітурєнтів, за деякий час я отримала лист, що поступила... це був незабутній момент :), який я не можу передати словами це треба було тілки відчути на собі і тоді все зрозумієш ;)
Ціле літо готувавшись до вуїзду переживала як там мене сприймуть мої ровесники, чи зможу спілкуватись на польскій мові на стільки як потрібно, чи я зможу  навчатись на такому рівні як всі інші,  я знала що не це буде  не легко але й в одночас з нетерпінням чекала цього виїзду.


           Настав цей день. Приїхавши в це місто мене захоплювали старовинні будинки і водночас різноманітні сучасні будівлі. Катовіце є Столицею Сілезького воєвідства може також похвалитися великою кількістю залізничних сполучень з Варшавою і закордонними містами. Тут ще можна дуже цікаво повести час на любу забаганку ;) , легко знайти бібліотеку, кінотеатр чи осередок культури. А ще  тут знаходиться багато торгових центрів одну з яких відкривала Періс Хілтон це був великий фурор для цього міста.  Катовіце било одним із кандидатів на Європейську столицю культури під назвою “ Місто садів”- це свідчить про те що воно є досить красиве :P

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz