poniedziałek, 14 maja 2012


День праці

        1 травня в Польщі як і на Україні є святковим днем це свято називається “День праці” і він є вихідним. Маючи вихідний я  не хотіла витратити його надаремо.
         Я вирішила поїхати прекрасне королівське  місто Краків. Чому саме Краків, бо це колишня столиця держави і безсумнівно одне з найбільших міст Польщі та ще й місто зачаровує своєю чудовою, з  різноманітними стилями, архітектурою.Також мене притягнуло тим що там унікальна атмосфера, відчуваєш себе так як би потрапив в стародавні часи. Краків притягає не тільки історичними пам'ятками але й численними кафетеріями, ресторанами. 
         Я не встигла побувати у всіх куточках Кракова але мені дуже сподобалось гуляти цими вузькими вуличками, а ще я побувала на Вавельському замку це місце коронації і поховання польських королів та монахів.
Мені сподобалось те що в центрі Кракова є красива та досить велика ринкова площа із виконаною у готичному і ренесансовому стилі, будівлі торгівельних рядів та вежею ратуші.Та ще багато іншого і цікавого я побачила в Кракові :) 
Хочу Вас заохотити до відвідання таких красивих міст.

Це та площа ринок що є описана вижче




А це остaльні місця які я відвідала












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz